Jo he robat al Media Mark!

Media

Volia deixar el projecte parat però no he pogut. L’administració m’obliga a fer-lo malgrat tot. He deixat el Media Markt. Ja no apilonaré caixes. Em fa una mica de pena perdre de vista aquell corredor ple de colors: Aquells vermells i blancs d’impressores Canon, els verds vigorosos de les Epson, la sobrietat i elegància assèptica de les Hewlett-Packard..totes amuntegades formant estructures gairebé perfectes, i que mica en mica anaven desmuntant-se pels venedors quant s’exhaurien les existències a la botiga.

Si no fos per què paguen malament seria un bon lloc per treballar. No m’estic inventant res. Els companys han sigut molt amables tot el temps. Sembla mentida que hi hagi treballadors tant complidors i tant honestos en aquestes empreses. Quina sort tenen el amos d’haver-los fitxat! És de les poques empreses en que els treballadors són considerats tant lladres com el amos. Me’n alegro d’aquest fet. Si he de triar equip prefereixo estar amb els dolents i ser vigilat per presumpció de robatori, que no pas estar amb l’equip dels treballadors exemplars feliços i joiosos massa vegades necessitats de dignitat i auto-estima.

No vull dir mentides ni escriure res que no sigui veritat, però si l’únic perjudicat he de ser jo en errar en les paraules, confessaré com heretge en l’Edad Antiga i donar sentit al meu pas per la citada empresa:

-Si!!!!!! Jo he robat al Media Markt.!!!!!!

Responder

